To mobile έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας, το κινητό έχει γίνει προέκταση του χεριού μας και τα tablets έχουν αντικαταστήσει τα laptops! Οι νόμοι της αγοράς επέβαλαν το mobile ως ένα trend του Digital Marketing. Η Google, που σκοπό έχει να παρέχει στους χρήστες τις πιο σχετικές και φρέσκες πληροφορίες με την καλύτερη εμπειρία για τους ίδιους, δεν θα μπορούσε να παρακάμψει αυτήν την τάση. Έτσι, αποφάσισε να φέρει τα “πάνω κάτω” στα αποτελέσματα αναζήτησης των mobile συσκευών.

Από τις 21 Απριλίου 2015 η Google αλλάζει τα κριτήρια κατάταξης των websites στα αποτελέσματα αναζήτησης των mobile συσκευών. Επιβραβεύει όσα είναι mobile-friendly και “καταδικάζει” εκείνα που δεν εξελίσσονται ακολουθώντας το mobile trend. Εάν το site σου δεν είναι έτοιμο για τη mobile εποχή, κινδυνεύεις να χάσεις πελάτες!

Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της Google, ξεκινώντας από τις 21 Απριλίου, θα πραγματοποιήσει δύο πολύ σημαντικές αλλαγές στον αλγόριθμο της:

1. Περισσότερα mobile-friendly websites στα αποτελέσματα αναζήτησης. Πλέον, θα αποτελεί κριτήριο για την κατάταξη του website σου αν είναι φιλικό προς τις mobile συσκευές! Πρακτικά, όσο τα mobile-friendly websites ανεβαίνουν σε κατάταξη, τόσο τα μη φιλικά websites θα πηγαίνουν πίσω στις σελίδες των αποτελεσμάτων. Συνεπώς, θα χάνουν σε traffic, το οποίο μεταφράζετε σε πελάτες και πωλήσεις!

2. Περισσότερα apps στα αποτελέσματα αναζήτησης. Στο παιχνίδι μπαίνουν πλέον και τα apps τα οποία αποτελούν πηγή πληροφόρησης στον κόσμο του mobile.

Επιπλέον, η Google ήδη επιβραβεύει τα mobile-friendly websites με μία ετικέτα (tag ή label) στα mobile αποτελέσματα αναζήτησης, ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν από πριν ότι η σελίδα που θα επισκεφθούν θα είναι κατάλληλη για ανάγνωση ή αγορές. Ας υποθέσουμε ότι χρησιμοποιείς το tablet ή το κινητό σου και θέλεις να κλείσεις άμεσα δωμάτιο για τις καλοκαιρινές σου διακοπές στην Σαντορίνη. Θα προτιμήσεις ένα site που πρέπει να κάνεις zoom in «+200″ για να επιλέξεις ημερομηνία check in και να διαβάσεις τις παροχές του δωματίου, ή θα επισκεφθείς απ’ ευθείας ένα site που ξέρεις ότι δεν θα ταλαιπωρηθείς με ρυθμίσεις τέτοιου τύπου;

Ένα website για να είναι mobile – friendly πρέπει είτε να έχει responsive design, είτε ξεχωριστό mobile version. Στην περίπτωση που δεν είσαι σίγουρος αν το website σου είναι συμβατό με τις mobile συσκευές, η Google διαθέτει ένα πολύ εύχρηστο εργαλείο για άμεσο έλεγχο. Αν διαπιστώσεις ότι το website σου δεν είναι συμβατό, μην πανικοβληθείς! Απλά επικοινώνησε μαζί μας.

Πηγή: papaki.gr