Για πολλούς marketers το SEO θεωρείται ένας τομέας ο οποίος έχει ξεπεραστεί. Όμως, ας ξεκινήσουμε πρώτα από το τι είναι πραγματικά το SEO.

Όπως γνωρίζουμε, η βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων για τις μηχανές αναζήτησης αναφέρεται σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες και τεχνικές που πρέπει να γίνουν στη δομή και στο περιεχόμενο μιας ιστοσελίδας με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας μέσω των οργανικών αποτελεσμάτων, όπου οι χρήστες θα χρησιμοποιήσουν keywords σχετικά με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας.

Ωστόσο, η συχνή αλλαγή των αλγορίθμων από την Google είναι κάτι που προβληματίζει τους ειδικούς του SEO, καθώς είναι πολύ σημαντικό να είμαστε διαβασμένοι για τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί η Google πριν και μετά τις αλλαγές.

Ας δούμε ποιες από τις παρακάτω λανθασμένες πρακτικές μπορεί να οδηγήσουν το website σας σε χαμηλότερα rankings:

Μη παρουσία στα Social Media
Η καθημερινή παρουσία μιας εταιρείας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και η σωστή χρήση τους, είναι σημαντική στο SEO. H δημοσίευση ποιοτικού περιεχομένου και έχοντας followers που κοινοποιούν και μοιράζονται-προμοτάρουν το υλικό της εταιρείας είναι βασικός παράγοντας στο ranking του site στις αναζητήσεις της Google.

Meta Description Keywords
Το meta descritption πρέπει να ναι φιλικό προς τον χρήστη έτσι ώστε να τον παροτρύνει να επισκεφτεί τη σελίδα. Το παραγέμισμα των σελίδων με λέξεις κλειδιά κάτω από τον τίτλο του περιεχομένου μπορεί να αποτρέψει την επισκεψιμότητα και δεν επηρεάζει και την κατάταξη του website.

Internal Link Anchor Text
Ό,τι ισχύει και με τις λέξεις κλειδιά στο Meta Description. Η υπερφόρτωση πληροφοριών στο internal link anchor text μπορεί να οδηγήσει σε τιμωρία από την Google, υποβιβάζοντας ένα websites στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Guest Post Spamming
Πρόκειται για τη δημιουργία και δημοσίευση περιεχομένου στα websites άλλων χρηστών και θεωρείται ένας πολύ καλός τρόπος να κερδίσει κάποιος brand awareness. Ωστόσο από το 2012 που η Google άλλαξε τον αλγόριθμο της, το guest post είναι εφικτό να γίνει σε φυσικά και υψηλής ποιότητας websites και να είναι σχετικό με το περιεχόμενο τους.

Το SEO κατά πολλούς είναι παλαιού συρμού, κάτι το οποίο δεν ισχύει. Η αποτελεσματικότητα της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων εξαρτάται από την ποιότητα του περιεχομένου. Όσο πιο φιλικό είναι ένα website προς τους χρήστες και όσο πιο σχετικό είναι το περιεχόμενο ως προς τις αναζητήσεις τους, τόσο περισσότερο θα κάνει πρωταθλητισμό στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Πηγή: suit.gr